2011年6月22日 星期三

甚麼是命運?(二)


之前大概講過下我對命同運的定義同見解,今次我想具體咁講下所謂既命運點樣影響我地既人生。

上次講過,命係人既性格同特質,至於運就係人後天面對的變化。打個比喻, 人生就係一個交通網絡, 命就係講緊你揸咩車,運就係講緊你行邊段路。

有D人好好彩,一開始就揸法拉利(天資好),一踩油就一支箭唔知飛左去邊; 有D人就揸部老爺車,踩極油都唔去; 有D人車都無得揸,唯有坐巴士(好似我咁),唯有隨波逐,架車去邊就去邊。

有D人行條路咩車都無,無交通警無快相,成條路任佢玩; 有D人倒番轉,架車塞左係旺角,行兩行到燈位又停一停, 無一頭半個鐘都出唔番唻。

講到LEE度,好明顯最理想既當然係一架跑車加一條大型高速公路任你玩。

世事有無咁理想? 就算有部跑車俾係,點知塞左係觀塘道又如何? 仲要俾D綿羊仔同個單車外賣阿叔扒你頭.........

不過,講到最危險既,其實係你以為有部靚車加條靚路任你揸,但係你唔知道10秒後原來有個髮夾彎.........

係LEE條人生既大路上,其實揸得快揸得慢並唔係咁重要,安全到達終點先緊要。

大家要記住,我地而家講緊既係人生既道路, LEE條路你永遠唔會行過,路面情況你永遠唔會預知,直路彎路定塞車,係你行到先會知。

有D人天生有前膽性,對將來有種洞察力,加埋部靚車,行得又快又安全,成為你我口中既偉大人物。至於其他人,唔係揸得太快炒車,就係行唻行去都去唔到終點。

LEE種問題困擾住大部分人,於是"祿命術"(命理)因而產生。 對於困係人生旅途既人唻講,祿命術就好似俾左張地圖俾你,或者係你部車裝左部GPS,等你對之後既路有D IDEA, 邊D位俾油,邊D位要收油都有番D預算,因此亦有所謂"能知三日事,富貴千萬年"既講法。不過又咁講,就算俾個地圖/GPS俾你,堅定流、UP唔UPDATE、識唔識睇又有邊個知......

沒有留言:

張貼留言